MNA Networks is een jong, zelfstandig bureau met een andere mentaliteit. Persoonlijk contact, frisheid en onbevangenheid kenmerken de handelswijze van de medewerkers.
Eerlijkheid staat hoog in de lijst bij MNA Networks. Hun motto hiervoor is ook; “Wat wij zeggen, doen we ook!. Bij al hun werkzaamheden staan eerlijkheid, vertrouwen, respect en communicatie centraal. Duidelijkheid scheppen zowel voor de uitzendkracht als de werkgever is een uitgangspunt voor MNA Networks MNA Networks wilt geen organisatie zijn die aan zijn eigen belangen denkt, maar ook aan de belangen van alle belanghebbende, zoals klanten, uitzendkrachten en medewerkers.
Ook willen zij zoveel mogelijk mensen aan werk brengen. MNA Networks uitzend- adviesbureau is uit op wederzijdse tevredenheid voor zowel Klant als Kracht.
MNA Networks staat sterk in het helpen van uitzendkrachten aan werk van zowel veel allochtonen als autochtonen. Dit verschijnsel blijkt ook uit de klanten.

Strategie:
De waarden die genoemd zijn zoals eerlijkheid, contact, frisheid, vertrouwen, respect en communicatie zijn van groot belang voor MNA Networks en zetten zich hier ook volledig voor in.
MNA Networks wilt een eerlijke organisatie zijn die zijn afspraken nakomt en zowel de klanten als de uitzendkrachten volledig mogelijk informeert over alle ontwikkelingen.
Hiervoor heeft MNA Networks een onderscheidend strategie dat zij zeven dagen per week en wel vierentwintig uur bereikbaar zijn.

MNA Networks wilt zijn klanten en uitzendkrachten een ‘thuisgevoel’ geven en daarom hebben zij persoonlijk contact, eerlijkheid, vertrouwen en respect voorop staan in hun wijze van handelen.
Om zoveel mensen aan werkt te helpen zet MNA Networks zich volledig in en gaat alle bedrijven en vacatures langs om de werkzoekende te helpen.
De klanten krijgen een no pay, no cure regeling om zo hun vertrouwen te vergroten. Als de klant binnen één dag niet tevreden is over de geleverde uitzendkracht hoeft de klant deze uitzendkracht niet zelf te vergoeden. Dit doet MNA Networks omdat zij ook altijd de juiste uitzendkrachten op de juiste plaatsen wil inzetten.